Všeobecné obchodní podmínky NOVA Studio Slaný
Kosmetické & estetické studio
Název poskytovatele, adresa a IČO:
Markéta Nová, IČO: 19393237
Místo podnikání: NOVA Studio, Na Vinici 432, 274 01 Slaný
Tel.: 736169111, E-mail: info@novastudio.cz
-
Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb NOVA Studio Slaný a kupujícími poskytovaných služeb. Poskytovatel služeb je uveden v záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek a dále společně v těchto všeobecných podmínkách vystupuje jako „studio“.
1.2. Poskytovatel poskytuje služby péče o tělo ve studiu na základě platných živnostenských oprávnění a dalších dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3. Nákupem dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu osobně, telefonicky, e-mailem, přes online rezervační systém nebo prostřednictvím zpráv SMS, WhatsApp, Viber, Messenger, Facebook nebo Instagram projevuje kupující svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami studia. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby studia nevyužít.
1.4. Znění všeobecných obchodních podmínek může studio měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění všeobecných obchodních podmínek.
1.5. Věkové omezení
Od 15 let do 17 let se lze objednat jen s vyplněným souhlasem rodiče / zákonného zástupce, popřípadě v jeho doprovodu. Od 18 let je objednání bez omezení.
2. Sdělení před uzavřením smlouvy o poskytování služeb
2.1. Na smluvní vztah mezi studiem a zákazníkem se vztahují i ustanovení zákona na ochranu spotřebitele.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Studio používá pro komunikaci se zákazníkem veřejnou komunikační službu v cenách, jež nejsou vyšší než běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
2.3. Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.
2.4. Pro řešení sporu mezi studiem a zákazníkem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval studio za účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla studiem vyřešena. Studio je povinné se k návrhu vyjádřit do 15-ti dnů. Náležitosti návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.5. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených zákonem na ochranu spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a studiem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle §20n zákona na ochranu spotřebitele.
3. Objednávky služeb
3.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, přes online rezervační systém, e-mailem nebo telefonicky. Rezervovaný termín služby je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb.
3.2. Záloha
Smluvený termín je závazný a od nových klientek může studio požadovat rezervační poplatek ve výši 50% hodnoty objednané služby. V případě, že klientka nedorazí ve smluvený termín nebo se neomluví minimálně 24 hodin před zahájením procedury, rezervační poplatek propadá ve prospěch studia.
3.3. Přeobjednání nebo zrušení rezervace
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte mě o tom předem telefonicky, SMS nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před zahájením procedury.
Pokud Vaši rezervaci nezrušíte s dostatečným předstihem může Vám být účtováno 50% objednané služby. Bohužel, v tak krátkém časovém úseku již nemám možnost obsadit místo jinou klientkou.
3.4. Předčasný příchod
K čekání nejsou ve studiu vyhrazeny žádné prostory. Prosím Vás o ohleduplnost a dostavení se na proceduru nejdříve 5 minut před Vaším termínem rezervace.
Od 18 let věku choďte na proceduru, prosím, bez doprovodu (kamarádka, pejsek, dítě,..) z hygienických i provozních důvodů nebude doprovod vpuštěn do studia.
3.5. Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vase ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je objednán.
3.6. Absence zákazníka
Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je příslušný poskytovatel oprávněn v případě neomluvené absence požadovat při příští návštěvě klienta uhrazení poplatku ve výši 50% z ceny dohodnuté služby, na kterou byl objednán a na kterou se nedostavil. Nedostaví-li se klient opakovaně na objednanou službu bez omluvy, vyhrazuji si právo takového klienta vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření jej již neobjednat. Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný.
3.7. Odmítnutí služby
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění (nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši,...) nebo jinými zdravotními problémy
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
d) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje svými projevy chování
e) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např. Alergie) Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
3.8. Předčasné ukončení služby
Služba může být předčasně ukončena, pokud:
a) během služby se u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění nebo zdravotních problémů
b) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
c) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem
d) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na použité materiály
4. Osobní věci a cennosti
Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do místnosti, kde je poskytována služba, za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka před, během i po proceduře a za věci odložené v jiném prostoru studio neručí.
5. Ceník
Je k nahlédnutí ve studiu, na webových stránkách, FB a IG stránce studia.
6. Dárkový poukaz
6.1. Použití dárkového poukazu
U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy. Použití dárkového poukazu určeného na konkrétní službu je možné pouze na službu uvedenou na poukazu bez možnosti záměny za jinou.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit předem při objednání služby.
6.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní proceduru. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu ani poukaz samotný nelze směnit zpět za hotovost.
6.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem. Objednání služby je třeba provést minimálně 5 dnů před koncem platnosti dárkového poukazu.
7. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služby. Každá klientka při odchodu z procedury (permanentní make-up, mikrojehličkování, laminace, lash lifting) dostane poučení, jak o vykonanou proceduru pečovat.
U Permanentního make-upu (PMU) každý klient podepisuje smlouvu a informovaný souhlas k prováděné proceduře, kde je obeznámen s kontraindikacemi procedury a s možnými vedlejšími účinky.
Informovaný souhlas a smlouvu podepisuje u PMU každý klient a domů dostane informace s péči PO proceduře. Při odstraňování PMU každý klient podepisuje informovaný souhlas a domů dostane informace s péčí PO proceduře.
Reklamace se podává písemně na adresu studia nejpozdeji do 30 dnů od provedení procedury, a to odborně posoudí, zda je reklamace oprávněná, či nikoli.
8. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.8.2023
